kas_top_logo
 
 
Θέσπιση κριτηρίων και για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια

Την αξιολόγηση και επιλογή των ωρομίσθιων καθηγητών για την κάλυψη των αναγκών της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια με αντικειμενικά κριτήρια, ζητούν από τον Υπουργό Παιδείας κ. Σπηλιωτόπουλο με ερώτησή τους 5 (πέντε) βουλευτές της Ν.Δ., οι κύριοι Καρπούζας Α., Τσιάρας Κ., Σταυρογιάννης Ν. και Γιαννάκης Μ. με επικεφαλής τον βουλευτή του Νομού κ. Κασαπίδη Γ.

 

Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές ήδη από το 2004 η κυβέρνηση της Ν.Δ. αποκατέστησε τη δίκαιη αξιολόγηση κι επιλογή των καθηγητών (αναπληρωτών και ωρομίσθιων) για το κανονικό πρόγραμμα λειτουργίας στα σχολεία με την εφαρμογή των κριτηρίων ΑΣΕΠ για την κατάρτιση των πινάκων διορισμού τους.

Όπως τονίζει ο κ. Κασαπίδης, η πρόταση – ερώτηση που κατέθεσαν οι πέντε βουλευτές σκοπό έχει να εμπεδώσει ακόμα περισσότερο το αίσθημα της δικαιοσύνης και της αξιοκρατίας στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και την κοινωνία με την εφαρμογή δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης και επιλογής των εκπαιδευτικών και για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια με ξεκάθαρα και αντικειμενικά κριτήρια.

  Παρακάτω ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης των (5) πέντε βουλευτών.

ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ


  Προς: Υπουργό Εθνικής Παιδείας& Θρησκευμάτων κ. Άρη Σπληλιωτόπουλο

  Θέμα: Διαδικασία κατανομής ωρών Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης   στα Λύκεια της χώρας.

    Κ. Υπουργέ,

  Σημαντική και ευρείας αποδοχής από την εκπαιδευτική κοινότητα ήταν η πρωτοβουλία της προκατόχου σας κ. Γιαννάκου, για πρώτη φορά στη χώρα, για την ένταξη στη διαδικασία ΑΣΕΠ του τρόπου επιλογής και πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων καθηγητών για την κάλυψη των αναγκών του κανονικού σχολικού προγράμματος στην Α/βμια και στη Β/θμια εκπαίδευση.

  Η πράξη αυτή συνέβαλλε καθοριστικά στην εμπέδωση της αξιοκρατίας τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές, περιορίζοντας δραστικά φαινόμενα αναξιοκρατίας που ταλάνισαν το χώρο της εκπαίδευσης κατά το παρελθόν.

  Σημαντική είναι επίσης και η απόφαση του Υπουργείου σας, για πρόσληψη κατά προτεραιότητα των τρίτεκνων και πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στη Β/θμια εκπαίδευση, η οποία είναι για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς και η πρώτη επαφή τους με τη Δημόσια Εκπαίδευση.

  Ωστόσο, με βάση τους πίνακες, ανά ειδικότητα, που καταρτίζονται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρκετοί εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι για την κάλυψη των υπόλοιπων ωρών Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (Π.Δ.Σ) στα Λύκεια.

  Στις περιπτώσεις αυτές δεν υπάρχουν σταθερά κριτήρια σύγκρισης κι’ επιλογές των εκπαιδευτικών για την Π.Δ.Σ.

  Ερωτάται ο κ. Υπουργός

  Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου σας η εφαρμογή κριτηρίων ΑΣΕΠ ή άλλων σταθερών κριτηρίων όπως χρόνος κτήσης και βαθμός πτυχίου, αλλά και μόρια από γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, για τους εκπαιδευτικούς για την κάλυψη του συνολικού αριθμού θέσεων της πρόσθετης διδακτικής στήριξης στη Β/θμια;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

 

 

 

Επιστροφή


Δεν υπάρχουν νέα

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο Newsletter

Πληκτρολογήστε εδώ το email σας


ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
ΚΟΖΑΝH
Βασιλείου Φόρη 1, Τηλ.: 24610 37208, Fax: 24610 37714
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
Περδίκα 2,Τηλ.: 24630 55622, Fax: 24630 55622
ΑΘΗΝΑ
Μητροπόλεως 1,Τηλ.: 210 3709312, Fax: 210 3709310